Τέσσερα σημεία που εξασφαλίζουν την επιτυχία ενός eshop
Αναμφισβήτητα, η επιτυχία ενός e-shop εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, στην DTEK όλα αυτά τα χρόνια έχουμε κατασκευάσει δεκάδες eshop και έχουμε συγκεντρώσει
Γιατί κάθε φυσικό κατάστημα πρέπει να έχει ένα eshop;
Η ύπαρξη ενός ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) παράλληλα με ένα φυσικό κατάστημα προσφέρει σημαντικά οφέλη και αποτελεί μια στρατηγική επιλογή για την ανάπτυξη
6 χρήσιμες συμβουλές για καλύτερο SEO στο eshop σας
Έχετε φτιάξει το νέο σας eshop, έχετε καταχωρήσει τα προϊόντα σας όμορφα και ωραία όμως η επισκεψιμότητα παραμένει σε χαμηλά επίπεδα .
Shopforinsta ή αλλιώς κάντε shoppable το instagram της εταιρείας σας
Ενώ το facebook στο εξωτερικό παρουσιάζει πτωτική τάση , το instagram συνεχίζει να ανεβάζει τις μετοχές του σταθερά . Η απλότητά του
Πώς το opencart μπορεί να γίνει ο καθημερινός σας συνεργάτης
Το opencart είναι μία open source πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου. Έκανε την εμφάνισή του αρχικά το 1998 και ύστερα από μία περίοδο 20
Πότε είναι η ώρα για μια νέα ιστοσελίδα ηλεκτρονικού εμπορίου;
Η ιστοσελίδα σας ποτέ δεν έχει πραγματικά τελειώσει. Οι αλλαγές μπορούν να φέρουν το κατάστημά σας κοντά στις τελευταίες τάσεις ηλεκτρονικού εμπορίου.
Κάντο όπως το Facebook
Δείτε στο παρακάτω video πόσο άλλαξε το facebook από την ημέρα που εμφανίστηκε για πρώτη φορά online μέχρι το 2017 . Οι
Πώς να αλλάξετε όνομα domain χωρίς να χάσετε καθόλου από το SEO σας
Συμβαίνει αρκετές φορές να χρειαστεί σε μία επιχείρηση ή σε κάποιο project αλλαγή του domain name . Μία τέτοια αλλαγή αυτομάτως σημαίνει
Πώς να βγάλετε προδιαγραφές για το νέο σας site
Κάθε project το οποίο σέβεται τον εαυτό του πρέπει να συνοδευέται από προδιαγραφές . Μια καλή καταγραφή των προδιαγραφών ενός project επιτρέπει