Πότε είναι η ώρα για μια νέα ιστοσελίδα ηλεκτρονικού εμπορίου;

 

Η ιστοσελίδα σας ποτέ δεν έχει πραγματικά τελειώσει. Οι αλλαγές μπορούν να φέρουν το κατάστημά σας κοντά στις τελευταίες τάσεις ηλεκτρονικού εμπορίου. Αλλά πότε είναι καιρός να εξετάσετε τη δημιουργία ενός εντελώς νέου ηλεκτρονικού καταστήματος;

 

Τα σφάλματα, τα λάθη και η πρόσβαση είναι τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν καθημερινά τα καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου. Η πώληση μέσω διαδικτύου απαιτεί ένα λειτουργικό κατάστημα που ενημερώνεται τακτικά και εντάσσεται στις τρέχουσες τάσεις και, κυρίως, είναι εύκολο στη χρήση.

 

Επομένως, πότε πρέπει να επενδύσετε σε ένα νέο κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου;

Η πρόσβαση μέσω κάποιας κινητής συσκευής αποτράπηκε

“Το 50% των παγκόσμιων χρηστών διαδικτύου αγοράζουν από το κινητό τους τηλέφωνο.” Ο σχεδιασμός δυναμικών ιστοσελίδων, είναι πλέον βασικός κανόνας, δηλαδή η διαδικασία κατά την οποία η ιστοσελίδα θα διαμορφωθεί με τέτοιο τρόπο ώστε να μην χρειάζεται ο χρήστης να κάνει μεγέθυνση ή να κάνει πλάγιο σκρολ για να διαβάσει με ευκολία το περιεχόμενο της. Μεγάλες, καθαρές, εικόνες με δυνατότητα ολίσθησης, προσφέρουν μια καλύτερη εμπειρία αγορών για τους πελάτες από κινητές συσεκυές. Το πόσο χρόνο χρειάζεται να φορτώσει ο ιστότοπός σας για κινητά και πόσο εύκολα θα πλοηγηθεί ο χρήστης σε αυτόν, επηρεάζουν τα ποσοστά αγορών. Χωρίς σχεδιασμός δυναμικών ιστοσελίδων, θα χάσετε το 50% της αγοράς.

Καλύτερη εμπειρία χρήστη

Έχετε μπει ποτέ στη θέση του πελάτη όταν πλοηγείται στη σελίδα; Το 38% των ερωτηθέντων πελατών ανέφεραν ότι εγκαταλείπουν έναν ιστότοπο, επειδή βρήκαν τη σελίδα μη ελκυστική ή δύσκολη στη χρήση. Ο τρόπος με τον οποίο οι χρήστες περιηγούνται στο κατάστημά σας έχει άμεσο αντίκτυπο στις αγορές.

Ο ιστότοπός σας θα πρέπει να υποβάλλεται σε δοκιμές τακτικά για να ενισχύσει τις αγορές από τη σελίδα σας. Πιστεύετε ότι η τρέχουσα ιστοσελίδα σας προσφέρει την ικανότητα να προχωρήσετε στον ανταγωνισμό σας;

Έχετε πληγεί από τον ανταγωνισμό

Βελτιστοποίηση της κατάταξης στις μηχανές αναζήτησης, είναι ένας σημαντικός παράγοντας στις ιστοσελίδες ηλεκτρονικού εμπορίου. Μαζί με τις κυρώσεις από την Google για τους αργούς χρόνους φόρτωσης και τη δυσκολία ανίχνευσης ιστότοπων, ο ιστότοπός σας πρέπει να ελέγχεται και να ενημερώνεται τακτικά. Η εστίαση της επιχείρησής σας μπορεί να έχει αλλάξει ή να έχει επεκταθεί ή ο ανταγωνισμός σας.

Ο ιστότοπός σας πρέπει να είναι σύμφωνος με τις τρέχουσες τεχνικές SEO, απαλλαγμένες από αργή φόρτωση. Το περιεχόμενο είναι ο ευκολότερος τρόπος για να κερδίσετε επισκεψιμότητα, αλλά έχετε blog; Μπορεί ο ιστότοπός σας να υποστηρίζει βίντεο; Οι πηγές επισκεψιμότητας για καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου είναι : το 43% της επισκεψιμότητας του ηλεκτρονικού εμπορίου προέρχεται από την αναζήτηση Google και το 26% προέρχεται από το AdWords,.

Δεν έχει κάποια επαφή με τους πελάτες

Μετά από λίγα χρόνια με την ανάπτυξη της επιχείρησής σας με τον πρώτο σας ιστότοπο, πολλοί έχουν χάσει την επαφή με τους αρχικούς πελάτες, λειτουργώντας ένα παλαιότερο σύστημα. Η αγορά χρειάζεται τροποποιήσεις και αλλαγές που πρέπει να εφαρμόζονται και δοκιμάζονται, καθώς (η αγορά) μετατοπίζεται και κινείται. Επιπλέον, η επιτυχία θα έρθει από συστήματα, όπως συστήματα διαχείρισης πελατών και λογισμικό αυτόματων μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Είναι ο ιστότοπός σας ικανός να παρέχει αυτά τα εργαλεία για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας στο διαδίκτυο;

Παλαιό σχεδιασμός από πεπερασμένα templates

Οι τάσεις σχεδιασμού έρχονται και φεύγουν.

Εάν έχετε δημιουργήσει την επιχείρησή σας σε ένα προ-κατασκευασμένο template, ενδέχεται να μην υποστηρίζεται ή απλά να μην είναι αξιόπιστο. Όταν κάνετε αλλαγές στον κώδικα και προσθέτετε εναλλακτικές λύσεις για νέες τεχνολογίες, ο κώδικας μπορεί να μην υποστηρίζει τις αλλαγές. Οι νεές τεχνολογίες, όπως η ζωντανή συνομιλίας, πρέπει να προσφέρονται στην ιστοσελίδα του του ηλεκτρονικού σας καταστήματος.

Δε σας αρέσει ο ιστότοπός σας;

Σε 3 χρόνια, ένα εμπορικό σήμα μπορεί να αλλάξει πολύ. Και καθώς η επιχείρησή σας έχει αυξηθεί, έχει αλλάξει και η φιλοδοξία και η στρατηγική σας. Τα ποσοστά επικεψιμότητας σταθερά μειώνονται, ενώ οι προσπάθειες μάρκετινγκ αυξάνονται.

Εάν αισθάνεστε ότι ο ιστότοπός σας κρατά την επιχείρησή σας πίσω, ήρθε η ώρα να εξετάσετε τις επιλογές σας. Ποιά είναι η πλατφόρμα για να υποστηρίξετε την ανάπτυξη της επιχείρηση σας; Τι πρέπει να κάνετε για να συνεχίσετε να λειτουργείτε; Θα πρέπει να εξετάσετε κάποιον επανασχεδιασμό; Πώς μπορείτε να διευκολύνετε την επίσκεψη του πελάτη σας και να πουλήσετε περισσότερο διαδικτυακά;

Αν είστε έτοιμοι να απαντήσετε αυτές τις ερωτήσεις, μπορούμε να σας βοηθήσουμε εμείς σε αυτές. Έχουμε δημιουργήσει ιστότοπους με εμπειρία 10 ετών, βοηθώντας τις επιχειρήσεις να πωλούν περισσότερο στο διαδίκτυο.

Related Post