Γνωρίζουμε πως η καθημερινότητά σας είναι γεμάτη υποχρεώσεις και πώς ο χρόνος σας είναι λιγοστός. Στο άρθρο αυτό σας παρέχουμε 7 απλές και πρακτικές συμβουλές οι οποίες θα βελτιώσουν τις online πωλήσεις στο eshop σας .
Κάντε ακόμα πιο mobile friendly την σελίδα σας
Σίγουρα θα έχετε ακούσει 1000 φορές για το πόσο σημαντικό είναι η σελίδα σας να είναι mobile friendly . Μια mobile friendly σελίδα αυξάνει τις πωλήσεις σας εαν αναλογιστείτε μόνο τα παρακάτω στατιστικά τα οποία προέρχονται από τα eshop της εταιρείας μας :
- 64% της επισκεψιμότητας είναι από φορητές συσκευές .
- Σύμφωνα με την Google 61% των χρηστών δεν επιστρέφουν ξανά σε ένα site εαν αντιμετωπίσουν προβλήματα σε αυτό με το 40% των χρηστών αυτών να επισκέπτεται site ανταγωνιστών.
- 57% των χρηστών δεν θα συνιστούσαν ποτέ μία ιστοσελίδα η οποία δεν είναι mobile friendly
Έτσι με το να έχετε μία ιστοσελίδα η οποία δεν είναι mobile friendly χάνετε πιθανούς πελάτες , δημιουργείτε μία κακή εικόνα για την επιχείρησή σας ενώ ωθείτε τους πελάτες σας στους ανταγωνιστές σας.
10 λεπτά αρκούν για να κάνετε έλεγχο της σελίδας σας στο δωρεάν εργαλείο της Google το Think with Google . Στο site αυτό μπορείτε να πάρετε ένα χρήσιμο report για το πόσο mobile friendly είναι το site σας και πόσο γρήγορο είναι τόσο σε mobile συσκευές όσο και σε desktop . Τέλος σας παρέχει χρήσιμες συμβουλές για το πως μπορείτε να αυξήσετε την ταχύτητά σας με το τι να διορθώσετε στο site σας.
Είναι όλα εύκολα και ξεκάθαρα;
Είναι πολύ βασικό σε ένα site όλα να είναι κατανοητά στον χρήστη. Οι φωτογραφίες είναι σε καλή ανάλυση , οι πελάτες μπορούν εύκολα να κατανοήσουν τις λειτουργίες που τους προσφέρετε ενώ παράλληλα η σελίδα σας φορτώνει γρήγορα είτε από 4G είτε από 3G . Επίσης έχετε κατα νού ότι οι περισσότεροι χρήστες δεν είναι εξοικειωμένοι με το internet στον βαθμό που είναι ο designer που σας έφτιαξε το site ή ένας υπάλληλος της εταιρείας σας . Οι παραπάνω χρήστες γνωρίζουν που είναι ακριβώς κάθε λειτουργία καθώς και όλα τα μικρά bugs τα οποία κάνουν την ζωή ενός ανυποψίαστου πελάτη δύσκολη με αποτέλεσμα να φύγει από το site και να μην ξαναεπιστρέψει ποτέ. Δυσνόητες περιγραφές προϊόντων , προσφορές που δεν εμφανίζονται , δύσκολο checkout page είναι ορισμένες λεπτομέρειες που κάνουν την διαφορά .
10 λεπτά αρκούν για να κάνετε έλεγχο της σελίδας σας με έναν χρήστη ο οποίος δεν την έχει επισκεφθεί στο παρελθόν . Ζητείστε του να κάνει μια δοκιμαστική παραγγελία και παρακολουθήστε τον να την ολοκληρώνει . Σημειώστε όλα τα σημεία που τον δυσκολεύουν ή τον ζορίζουν.
Είναι ασφαλή;
Οι online αγορές αποτελούν μία άσκηση εμπιστοσύνης μεταξύ του καταναλωτή και του προμηθευτή. Οι πελάτες πριν ολοκληρώσουν τις αγορές τους στο eshop σας , πρέπει να εμπιστευτούν την εταιρεία σας και ο παράγοντας αυτός μπορεί να ενισχυθεί με εφαρμόζοντας τους παρακάτω δείκτες εμπιστοσύνης :
- Απλή και ξεκάθαρη πολιτική επιστροφών
- Επαγγελματική παρουσία στα social media
- Logo από συνεργαζόμενες τράπεζες και υπηρεσίες πληρωμών (visa,mastercard,paypal,viva κλπ)
- Ξεκάθαρο checkout page στο οποίο αναφέρονται αναλυτικά το συνολικό κόστος , το φπα, τα έξοδα αποστολής κλπ
- Αναλυτική σελίδα επικοινωνίας με τηλέφωνα και διευθύνσεις
- Live chat στο site σας
10 λεπτά αρκούν για να εφαρμόσετε τους παραπάνω έξι δείκτες και να μηδενίσετε την οποιαδήποτε υποψία από τους πελάτες σας .
Μία εικόνα χίλιες λέξεις
Είναι οι εικόνες των προϊόντων σας όμορφες και καθαρές ; Έχετε επαγγελματικές φωτογραφίες οι οποίες εμφανίζονται σωστά σε όλες τις αναλύσεις χωρίς καμία παραμόρφωση . Απεικονίζουν τα προϊόντα σας σωστά; Θα αγοράζατε από ένα site με φωτογραφίες σαν τις δικές σας ; Εαν κάνετε μόνοι σας την φωτογράφιση τότε μπορείτε να προμηθευτείτε έναν απλό φωτογραφικό εξοπλισμό όπως φωτογραφικό φώς ή ένα λευκό πανί ή ένα λευκό φωτογραφικό κουτί για μικρότερα προϊόντα και να βελτιώσετε την ποιότητα των φωτογραφιών σας .
10 λεπτά αρκούν για να διαπιστώσετε εαν οι φωτογραφίες σας χρειάζονται βελτίωση. Σε περίπτωση που χρειάζονται μπορείτε είτε να επικοινωνήσετε με έναν επαγγελματία φωτογράφο είτε μόνοι σας να μελετήσετε πως να βγάζετε καλύτερες φωτογραφίες .
Έχετε ερωτήσεις; Έχουμε τις απαντήσεις;
Οι πελάτες σας καθημερινά έχουν παρόμοιες ερωτήσεις οι οποίες αρκετές από αυτές καθορίζουν την απόφασή τους για το εαν προχωρήσουν στην αγορά από εσάς ή όχι .Αρκετοί από αυτούς επικοινωνούν μαζί σας και σας τις μεταφέρουν τηλεφωνικά όμως αρκετοί όχι μιας και είτε δεν έχουν όπως εσείς χρόνο είτε ψωνίζουν σε ώρες που το τηλεφωνικό σας κέντρο είναι κλειστό.
10 λεπτά αρκούν για να δημιουργήσετε μία F.A.Q σελίδα στο eshop σας και συγκεντρώσετε σε αυτήν όλες τις συχνές ερωτοαπαντήσεις . Με τον τρόπο αυτό εξασφαλίζετε ότι πιο συχνές ερωτήσεις έχουν απάντηση ενώ παράλληλα αποσυμφορίζετε το τηλεφωνικό σας κέντρο.
Κατευθείαν στην πόρτα σας
Οι πελάτες γίνονται ολοένα και περισσότερο απαιτητικοί με τους χρόνους παράδοσης οι οποίοι είναι αναπόσπαστο κομμάτι της online παραγγελίας καθώς και με τα έξοδα αποστολής. Δείτε πώς τα μεγάλα πολυκαταστήματα μεταβάλλουν κατά διαστήματα τα μεταφορικά τους προσφέροντας δωρεάν μεταφορικά για παραγγελίες οι οποίες ξεπερνούν ένα συγκεκριμένο ποσό ή για παραγγελίες που γίνονται μια συγκεκριμένη ημέρα .
10 λεπτά αρκούν για να καταστρώσετε μια στρατηγική δωρεάν μεταφορικών η οποία θα εφαρμόζεται συγκεκριμένες ημέρες του μήνα και στη συνέχεια καταγράψτε τα αποτελέσματα αυτής της στρατηγικής, τα οποία μπορούν να συγκριθούν με τα υπόλοιπα αποτελέσματα .
Τέλος μην ξοδεύετε χρόνο και χρήματα σε σύνθετες και πολύπλοκες λύσεις οι οποίες δεν είναι μετρήσιμες ώς προς την αποτελεσματικότητα τους αντιθέτως εξασφαλίστε πώς όλες οι παραπάνω παιδικές ασθένειες δεν υπάρχουν στο eshop σας . Η απλότητα και η ολοκληρωμένη πληροφόρηση είναι δύο σημαντικοί παράγοντες που θα σας προσδώσουν ποιότητα και αύξηση των πωλήσεών σας. Στην DTEK συμβουλεύουμε καθημερινά όλους μας τους πελάτες για την σωστή διαχείριση των καταστημάτων τους και προτείνουμε λύσεις για θέματα όπως τα παραπάνω.